Informačný systém EPOZ slúži na evidenciu vykonaných návštev. Je určený pre OZ - obchodných zástupcov, ASM - Area Sales Managerov, management a všetkých, ktorí prichadzajú do priameho styku so zákazníkom.
EPOZ je vytvorený na troch základných úrovniach - Manažment a ekonomické oddelenie, Obchodné oddelenie a Oddelenie servisu, predaja a služieb
MANAŽMENT A EKONOMICKÉ ODDELENIEDatabáza zákazníkov
Prehľad všetkých evidovaných zákazníkov s možnosťou triedenia a filtrovania podľa základných vlastností klienta (zodpovený OZ, mesto, typ klienta) s rýchlym prehľadom o počte, preriodicite a dátumom poslednej návštevy a potenciálom zákazníka
Návštevy
Prehľad všetkých evidovaných návštev podľa mesiacov a dní, tak ako ich zapísali jednotliví OZ. Evidencia ponúka možnosť filtrovania zapísaných návštev podľa OZ a vytvára tak podklady pre možné hodnotenie výkonnosti OZ. Modul poskytuje možnosť čítania zapísaných návštev po dňoch. Prehľad naplánovaných návštev podľa zákazníkov a miest s účelom návštevy.
Ekonomická agenda
Prehľad financií podľa OZ. Podrobný prehľad čerpania budgetu OZ poskytuje obraz ohľadne čerpania a použitia pridelených finančných prostriedkov.
Kontakty
Výpis evidovaných kontaktých osôb so všetkými podrobnosťami o danej osobe (meno, priezvisko, titul, vzťah ku zákazníkovi - majiteľ, zamestnanec, konateľ ...), telefón, mobil, email, dátum narodenia s možnosťou filtrovania podľa jednotlivých OZ. Systém upozorňuje na počet a osoby, ktoré v danom mesiaci majú sviatok (meniny, narodeniny)
Fórum
Komunikačný kanál medzi jednotlivými užívateľmi EPOZ. Po každom pridaní príspevku systém generuje na evidovanú emailovú adresu správu o pridaní príspevku.
OBCHODNÉ ODDELENIEZákazníci
Rýchly prehľad o zákazníkoch podľa OZ. Každý OZ vidí LEN svojich klientov. V tomto module môže zaviesť nového zákazníka.
Zápis návštev
Základný modul aplikácie. V tejto sekcii OZ zapisuje uskutočnené návštevy u klienta, pričom má možnosť zvoliť si dátum návštevy, typ kontaktu (osobne, telefonicky, poznámka), kontaktnú osobu, ohodnotenie návštevy, privátnu poznámku ku návšteve a pridať dôležitosť návštevy výstražným orámovaním.
Evidencia návštev
Rozpis uskutočnených návštev OZ podľa mesiacov a dní až na úroveň obsahu jednotlivých návštev. Tento modul slúži na sebakontrolu zápisu návštev
Plán návštev
Modul umožňuje plánovanie návštev s určením účelu návštevy na jednotlivé dni. Prihlásenému OZ systém umožňuje naplánovať si návštevu na neobmedzený čas dopredu iba pre svojich klientov, pričom na nadchádzajúcu návštevu upozorňuje v informačnej lište navrchu
Karta klienta
Evidencia všetkých informácií, ktoré sa týkajú jednotlivých zákazníkov. Prehľad všetkých uskutočnených návštev u klienta, kontaktných osôb, odovzdaných reklamných predmetov, portfólia dodávateľov, potenciálu a privátnych poznámok ku klientovi.
Ekonomická agenda
Tvorba a evidencia pridelených finačných prostriedkov - budgetu
ODDELENIE SERVISU, PREDAJA A SLUŽIEBEvidencia akcií
Modul slúži na evidenciu a prehľad odovzdaných reklamných predmetov, účasti na seminároch, zapojenia sa do sezónnych akcií jednotlivých klientov
Rozvozy
Plánovanie a riadenie rozvozov tovaru - tvorba expedičných listov.
Reklamácie
Prehľad a chronológia reklamácií.
Evidencia AUS
Evidencia vykonaných služobných ciest, vedenie STASKY, poznámky o opravách a servisných prehliadkach AUS
Pre skúšobné prihlásenie použite prihlasovacie meno "demo" s prihlasovacím heslom "demo" pre práva s úrovňou obchodného zástupcu a prihlasovacie meno "manazer" s prihlasovacím heslom "manazer" pre práva s úrovňou manažmentu
V prípade, že máte záujem o využívanie Informačného systému EPOZ vyplňte nasledujúci formulár :